فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
فرناز جونفرناز جون، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
پیوندمامانی و باباییپیوندمامانی و بابایی، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دخترای دوست داشتنی مامان و بابا

جشن تولد دو سالگی فاطمه جونم

1393/7/23 22:45
332 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دومین سالروز تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمونه

تولدت مبارک  عسل نازم ,من و بابایی عاشقانه دوستت دارم

دختر جونم :با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شد

تو را از خدایی خواستیم که به رحمت بی کرانش ایمان داریم پس برایمان بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت داریم

تولدت مبارک عزیزم

 

نایت اسکین

 

جشن تولد دخترگلی تو 2 سالگی با تم زنبوری بوذ که خاله جون همه زحمتشو کشید ممنونیم خاله جون .

عکس از همه تزیینات و عصرانه ندارم فقط چند تا عکس دارم که برات میزارم گل دخترم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی قربون دختر گشنم بشم اینقدر از صبح مشغول تزیینات بودم که گلی خانم از فرط گشنگی یه ساندویچ الویه رو کامل بدون اتلاف وقت قه قههبلعید.

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق یکی از کادوهای نرگس جون دختر عمه گلت شده بودی و حاضر نمی شدی بهم بدی , بنده هم تا وقتی که شما بیدار بودی  مواظب بودم نشکنی خستهگیج

 

 

ازخاله ها و عمه ها و دایی ها و دوستای گلی که زحمت کشیدن و تشریف آوردن جشن تولد دختر گلی ما  و کادوهای خوشگل براش آوردن ممنونیم.

انشالله جشن تولد 120 سالگیت عشقم

از خدای مهربون میخوام دختر گلی منو در پناه خودش سالم و شاد  نگه داره و هیچ وقت تنهاش نزاره .آمین

    nouvelan  nouvelan          nouvelan    nouvelan

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه
26 دی 93 1:14
تولدت مبااااااااارک.فدای توبشم